Social Icons

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Η εξομολόγηση

Μία καθολική γυναίκα πάει να εξομολογηθεί.(Η εξομολόγηση στους καθολικούς ναούς γίνεται σε κλειστά παραβάν με διαφορετική είσοδο του παπά και του πιστού).-Παπά μου αμάρτησα..!-Εξομολογήσου τέκνων μου και ο Θεός θα σε συγχωρέσει.-Να, τις προάλλες βγήκα ραντεβού με έναν άντρα και..... μου έπιασε το χέρι.-Το χέρι; Ανοίγει ο παπάς το ευρετήριο, ψάχνει στο (Χ). Το βρίσκει. Γυρίζει προς στην κοπέλα και λέει:-Μία μετάνοια και δύο προσευχές και ο Θεός θα σε συγχωρέσει.-Παπά μου, ο άντρας όμως μετά άφησε το χέρι μου και μου έπιασε το βυζί.-Το βυζί; Ανοίγει ο παπάς το ευρετήριο, ψάχνει στο (Β). Το βρίσκει. Γυρίζει προς στην κοπέλα και λέει:-Δύο μετάνοιες και τρεις προσευχές και ο Θεός θα σε συγχωρέσει.-Παπά μου συγχώρα με. Δεν σταμάτησε εκεί. Μετά το χέρι κατέβηκε και μου χάιδεψε το μουνί.- Το μουνί; Ανοίγει ο παπάς το ευρετήριο, ψάχνει στο (Μ). Το βρίσκει. Γυρίζει προς στην κοπέλα και λέει:-Τέσσερις μετάνοιες και επτά προσευχές και ο Θεός θα σε συγχωρέσει.-Μετά παπά μου δεν άντεξα και εγώ γιατί είχα πολλές κάψες και γονάτισα και του πήρα πίπα.-Πίπα; (Επαναλαμβάνει ο παπάς με έκπληξη), και ανοίγει το ευρετήριο να ψάξει την λέξη "πίπα". Δε βρίσκει τίποτα. Μήπως την έχουνε, σκέφτεται, σαν "πεοθηλασμός". Ψάχνει πάλι αλλά και πάλι μάταια. Έκανε ακόμα δύο - τρεις προσπάθειες να βρει την τιμωρία για την "πίπα", αλλά πουθενά.Εκείνη την ώρα έξω από το παραβάν της εξομολόγησης περνούσε ο πατέρας Ακάκιος. Όταν τον αντιλήφθηκε ο παπάς της εξομολόγησης, ανοίγει την κουρτίνα και του λέει:-Πατέρα Ακάκιε για την "πίπα" τι δίνουμε;-Αν είναι καλή 30 ευρώ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Sample text

Sample Text

Ο Οφέλτης υπήρξε, σύμφωνα με την αρχαία ελληνική μυθολογία, γιος του βασιλιά της Νεμέας Λυκούργου, που βρήκε άτυχο θάνατο σε βρεφική μόλις ηλικία.